Klachten geschillen
Wij doen er álles aan om bij “Max het musje” de beste kinderopvang te bieden maar het kan altijd voorkomen dat u vragen of een klacht heeft. Mocht u een klacht hebben over de kinderopvang bij “Max het musje” dan bespreekt u deze altijd eerst met de betreffende pedagogisch medewerksters, de leidinggevende (Aline) of met onze oudercommissie. Het kenbaar maken van uw klacht gaat schriftelijk. Wij nemen uw klacht zeer serieus. Uw klacht word altijd zo snel mogelijk afgehandeld (dat wil zeggen binnen 6 weken). Elke ouder/verzorger ontvang bij de start van de opvang van het kind een informatiemap. In deze map vindt u het document ‘’Interne klachtenregeling’’. In dit document kunt u lezen hoe wij omgaan met klachten. Mocht u dit document nogmaals willen ontvangen dan kunt u een email sturen naar info@maxhetmusje.nl
Neutrale partij
Neutrale partij vóór indienen klacht/geschil bij de Geschillencommissie:
Wanneer het contact tussen de ouder/oudercommissie en ondernemer onverhoopt niet leidt tot een succesvolle en bevredigende oplossing, kan de ouder/oudercommissie contact opnemen met de Geschillencommissie.
Meer informatie kunt u vinden op: www.degeschillencommissie.nl
Meer informatie over de procedure bij klachten/geschillen kunt u ook vinden in onze informatiemap die u ontvangt als uw kind met opvang start.
kinderopvang Max het musje B.V
Groene Velden 83
8211 BB Lelystad
T: 0320-701165
E: info@maxhetmusje.nl